запуск та впровадження

Тест

Навіть у найідеальніших умовах, впровадження нової технології у роботу закладу потребуватиме залучення до цього процесу додаткових ресурсів.

Щонайменше — це робочий час співробітників, які виконуватимуть впровадження, а в подальшому працюватимуть з автоматизованою системою продажу квитків (АСПК). Відповідно, постає питання, а навіщо впроваджувати в закладі нову технологію роботи з квитками?

Тому електронний квиток, в першу чергу — це цифрова інфраструктура, яка відповідає та забезпечує потреби відвідувачів по плануванню та організації візиту у заклад культурної спадщини (і не тільки) відповідно до сформованої моделі поведінки та сучасних вимог.

Навіть у найідеальніших умовах, впровадження нової технології у роботу закладу потребуватиме залучення до цього процесу додаткових ресурсів. Щонайменше — це робочий час співробітників, які виконуватимуть впровадження, а в подальшому працюватимуть з автоматизованою системою продажу квитків (АСПК). Відповідно, постає питання, а навіщо впроваджувати в закладі нову технологію роботи з квитками?

Отже, впровадження електронного квитка це перш за все створення у музеї цифрової інфраструктури, що відповідає потребам сучасної цифрової моделі поведінки у суспільстві.

Навіть у найідеальніших умовах, впровадження нової технології у роботу закладу потребуватиме залучення до цього процесу додаткових ресурсів. Щонайменше — це робочий час співробітників, які виконуватимуть впровадження, а в подальшому працюватимуть з автоматизованою системою продажу квитків (АСПК). Відповідно, постає питання, а навіщо впроваджувати в закладі нову технологію роботи з квитками?

Питання «Навіщо впроваджувати електронний квиток?» не зовсім коректно передає роль сучасних цифрових технологій у суспільстві. Набагато точніше рішення щодо впровадження електронного квитка формулюється питанням «Чи має інфраструктура закладу відповідати сучасним вимогам?».